sobota, 12 kwietnia 2014

Ulubione zdjęcia na ścianie ;)

Hej;)
Trochę drażnił mnie "kawałek wolnej ściany" w sypialni wiec... ;) Pamiętacie temat laminowania? ;) Laminówek nie robiłam bo jak dla mnie człowieka szybkiego pomysłu i szybkiej realizacji wszytko musi być na teraz więc... katowałam drukarkę;) hihi
Trochę ulubionych zdjęć i ...

TaaaaaaaaaaDaaaaaaaaaaa!!!!!



 Czyż nie jest cuuudowna? ;) hihi
Nie żebym miała jakieś tam ołtarzyki motoryzacyjne w sypialni... ;) hmm może... nie nie nie mam... naprawdę ;) hihi może Wam sie wydać troche hm obsesyjne? ale kocham swoją pasje, zainteresowanie, hobby, miłość i obsesje która ma jedno "imię"... motoryzacja;) a i kocham moje ściany w sypialni;) hihi

żeby było mega przyjemniej wieczorny widok z łóżka prezentuje się tak...
 A ranny tak:

Jutro nie wstaje! hihi

PS. Dla pytających się o marki:
* Dwie pierwsze foty:
Mitsubishi Mirage ASTI 
* Kolejne dwie:
Volvo S60 Polestar 
* Następne  dwie to:
Subaru Impreza WRX STI  
*Aston Martin Vantage
* Mitsubishi Lancer Evo XI
*  Nissan 200SX