poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Koszulka / T-shirt z własnego projektu ;)

 Hej;)
Nie, nie uszyłam koszulki jeszcze na taki poziom nie wskoczyłam ale... zaprojektowałam ;) Szczerze przyznam , że tylko TYLNI napis na koszulce nie uległ zmianie:( W początkowym projekcie musiałam wprowadzić zmiany od koloru koszulki aż po układ grafiki... Co do czego wyszła zwykła koszulka;) ale dla mnie jest NIEzwykła;) Czas na euforie... T-shirt jest SUPER! po otwarciu paczki było wielkie WOOOOW! jakość druku mnie dosłownie zaszokował;) nie sadziłam ze aż tak dobrze wyjdzie... komputerowe wizualizacje koszulek były prostu tylko zadowalające nie byłam przekonana ze ja w ogóle założę;) Zapomniałam dodać ze koszulki są dwie w wersji męskiej i damskiej;) Wracając do wizualizacji są bardzo nie wyraźne na męskiej koszulce gdzie w grafice są nr tablic były bardzo zamazane trochę mnie to przeraziło ale realnie wszystko jest identycznie jak ze szkicu ;) Miałam dużo poprawek projektu co mnie zniechęcało z każdym mailem... do tego masa oświadczeń ale było warto;)
Mogę się przyczepić do rozmiarówki bo jest bardzo zawyżona:( moja koszulka jest trochę za duża... nie wspominając już o męskiej w którą spokojnie mogę się 3 razy owinąć:( w swoja tylko 2 hihi Przy projektowaniu koszulki studio graficzne nie pomyślało o rozmieszczeniu grafiki na mojej koszulce co mnie trochę zmartwiło aczkolwiek domyślałam się tego... a mianowicie chodzi o to iż jako kobieta posiadam walory;p i  grafika porostu mi się nie układa względem ciała czyli napis na biuście a grafika po a u mnie grafika zaczyna się w połowie biustu... nie nie to nie problem;) Na pewno męska koszulka takich problemów mieć nie będzie;)
Już koniec pisania... oglądamy... ;)






Grafika jest na prawe świetna ;) druk nie wygląda jak druk tylko jak ręcznie szkicowane na koszulce ;) dodam że szkicowałam autko z tłem a studio postarało się aby było widać nierówności brzegów;)
I jak? ;) Na pewno nie jedną imprezę motoryzacyjną ta koszulka w tym roku ze mną odbędzie;) hihi a w planach jeszcze 3 projekty koszulek... ;) hihi