sobota, 26 kwietnia 2014

Doniczka z kleju do płytek ;)

 Heeeej;)
Podpatrzyłam niedawno fajne doniczki z wiader różniej wielkości i jak to ja... też zrobiłam aaaa coooo... hihi ...żeby nie być gorszą hihi ;) Przechodząc do rzeczy:
materiał
"klej do płytek" (w moim przypadku)
wiadro
Proste i łatwe prawda?  mega zdolności manualnych nie trzeba;) hihi
A o co kaman? Wystarczy włożyć materiał o rozrobionej "zaprawy" czy "kleju" i położyć na wiaro ;) Prawa że proste? ;) Ja trochę przedobrzyłam ale nie byłabym sobą ;) metoda prób i błędów ale o tym później ;)
Wygląda to tak...





Jak to u mnie... oczywiście jeszcze nie doschło konkretnie a ja już foty są;) hihi
Jak widzicie koncepcji pomysłów na takie doniczki jest duuuużo;) ja niestety miałam ograniczoną inwencje twórcza ze względu na nikłą ilość "kleju do płytek" :( Materiał można nakładać warstwami tworzyć wzory, kształty, formy masa masa pomysłów ;) A ubawu co nie miara ;) achhh zabawy w błocie się przypominają ;) hihi
Wracając o tematu ja troszkę przedobrzyłam :( dodając grudki co nie koniecznie fajnie wyszło jak wymyśliłam:( ale jak to za pierwszym razem nie zawsze wychodzi idealnie ;) z braku malej ilości "zaprawy" dorzuciłam gips przy czym niektóre elementy doniczki pękają:( aleeee dorzuciłam też trochę grubego piasku żeby nie było za gładko i to dało efekt jaki chciałam żeby nie te grudki:(

Oczywiście doniczkę pomalowałam ;) wg własnego uznania co nie koniecznie mi się podoba ale bardzo podoba się innym ;)




 Gęsta farba i kolor podbiły jeszcze bardziej nierówności i niestety nieszczęsne grudki :(
A malowałam zwykłymi farbami do ścian ale...
Ciekawym pomysłem jest też pomalowanie doniczek na cieple wapienne kolory do żółtego po pomarańcz wtedy wyszedłby efekt a'la wapienno piaskowej greckiej doniczki ;) lub też na stare złoto ;) Ja wymyśliłam już coś na styl pier***** romantyzmu ;) hihi ale to później ;) hihi

Ciao Evka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz