piątek, 17 października 2014

Origami: początki, podstawy, moduły / Krok po Kroku


Hej!
Przyznam szczerze, że obok orgiami zawsze przechodziłam szerokim łukiem.  Wydawało mi się totalnie nie do ogarnięcia bez jakichkolwiek podstaw, a że ja człowiek samouk nigdy też się na to nie porywałam;) Aż tu nagle Ktoś mi pokazał jak składać moduły i jak zrobić ŁABĘDZIA;D co wydawało mi się nie do zrobienia;) a co do czego okazało się łatwe;)

Wrzucę parę postów co jak zrobić bo przyznam, że szukałam w sieci niektórych elementów i nie mogłam znaleźć wykonania:( 


Zacznę od złożenia modułu bo to podstawa podstawy;)



1. Ja do orgiami używam karteczek biurowych 9cm x 9cm lub 8.5 x 8.5 taki standard grunt aby była w kwadracie


 2. Przecinamy ją na pół wzdłuż ciągłej linii

3. Zginamy wzdłuż przerywanej linii

4.  Znów zginamy wzdłuż przerywanej linii

5. Teraz  wzdłuż przerywanej skośnej linii
(musiałam się posłużyć skanem, bo zdjęcie gdzieś mi uciekło;) )


6.  Znów zginamy wzdłuż przerywanej linii



7.  Teraz  wzdłuż przerywanej skośnej linii
(musiałam się posłużyć skanem, bo zdjęcie gdzieś mi uciekło;) )


8. Zagięte rogi wkładamy między zagięcia

9. Teraz na pół i ZROBIONE! ;)




Łatwe prawda? ;)