poniedziałek, 20 października 2014

Origami: Jak zrobić bombkę z kwiatka / Krok po Kroku

Hej!

Tak, wiem do świąt jeszcze daleko;)  ale tak mi jakoś wpadła w oczy przypadkiem bombka z kwiatka którego już robiłam;) A skoro nie pokazałam jak zrobić kwiatka to dziś pokaże a co;) 


1. Składamy karteczkę biurowa (moja 9cm x 9cm)na pół wzdłuż przerywanej linii

 
2. Dwa rogi wzdłuż linii przerywanej zaginamy do wewnątrz


3. Zginamy rogi na pół wzdłuż przerywanej linii na zewnątrz

 


4. Odginamy zgięte rogi i składamy wzdłuż poprzednich zgięć do środka, tak aby róg kartki przechodził przez środek odgięcia. Włączcie wyobraźnie 3D ;)



5. Zagięte rogi na pół wzdłuż przerywanej linii do wewnątrz  i sklejamy

  



Na kwiatka potrzebujemy 5-ciu takich "rożków"


A na  bombkę 12 kwiatków


Ja w swoich  "rożkach" do bombek  poprzycinałam rogi;)