poniedziałek, 8 września 2014

KoszulkoMania / T-shirtMania



Przy temacie koszulki z Coltem zapowiadałam nowe projekty i oto sa! Cóż nie tak jakbym to sobie wymyśliła hmm znaczy się tak jak sobie wymyśliłam tylko wykonanie trochę odbiega od moich reali ale cóż…


Więc po kolei…

Koszulki z projektu…ufff miałam przeprawę niesamowitą i wiem, że cały czas jednej i tej samej firmy drukującej mi  koszulki trzymać się nie będę!

Pierwsza.. totalny niewypał i to nie z mojej winy bo końcowy projekt był OK a tu tył na przędzie a przód na tyle co jest?!? A miało być tak fajnie… żeby było ciekawiej koszulki nie doszły na czas… nie chcecie wiedzieć jak się…

 ♫ for the love... ♫

przód tyłem   


tył przodem



 ✖  I hate... ✖
(moja ulubiona hihi)


przód

tył



♪     ATB      

biała przód 

czarna przód




Koszulka specjalna

 DRUŻYNA SZPIKU  



Tej koszulki nie zaprojektowałam jest to oryginalna koszulka Drużyny Szpiku. Jestem mega dumna móc nosić tą koszulkę ;) Koszulkę możecie kupić na stronie Drużyny Szpiku w zakładce sklepik ;)