piątek, 5 września 2014

Bransoletki z gumek made in Czajna;)

Hejo! ;)

Po raz enty kolejny chyba nie będę pisać, że mnie znów tu nie było:( ale ale nadrabiam zaległości;) Wracając do tematu bransoletek wpadłam na nie przypadkowo;) jak to u mnie… przypadki ;) Jak to się mówi to nie przypadki chodzą po ludziach tylko ludzie chodzą przez przypadki hmm? Coś chyba zamotałam hi hi Do tematu więccc… a to było tak… gumki kupiłam przypadkowo miały posłużyć do innych celów, a dopiero w domu moja Siostra Monia ogarnęłam, że one są do robienia bransoletek (nawet był dołączony instruktarz produkcji bransoletek)  ;) tak tak inteligencja czasami zawodzi… no cóż hihi  …nie ma to jak… PRZYPADEK hi hi

Więc wyglądają one tak:

Uwaga! Na potrzeby bloga postanowiłam się obnażyć hihi (znaczy się tylko nadgarstek) hihi Wszystkie bransoletki wykonała moja dużo dużo młodsza Siostra;)