poniedziałek, 5 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014 ;)



Hej;)
Witajcie w Nowym Roku! ;) Dla mnie był to rok dużych zmian jak też i bardzo kreatywny jak w ostatnich miesiącach ale nie zabrakło porażek;)
Zmiany w nazwie bloga, adresu i TŁA pod zdjęcia;) Przeglądając początkowe wpisy,  a raczej zdjęcia to heh jestem pod wielkim wrażeniem mojego NIEprofesjonalizmu … kto robi zdjęcia  na  pościeli hihi Zmiany też sięgnęły lepszej jakości  i dużo większej liczbie zdjęć ;)
Ogromnym sukcesem jest poznanie fajnych ludzi, a raczej Was czytelników mojego bloga;) Z czego się ogromnie cieszę;)
Porażką na pewno jest brak systematyczności:( Z początkiem roku  założyłam sobie pisanie kilku wpisów w miesiącu:( Jak zauważyliście wpisy pojawiają się nie regularnie i w dużych ilościach co czasami jest nie do ogarnięcia:( Głównym moim postanowieniem na ten rok jest SYSTEMATYCZNMOSC po raz kolejny i na pewno dążenie do jakiegokolwiek  profesjonalizmu bloga;) A jak mi to wyjdzie ocenicie za rok;)
Podsumowując podsumowanie: Świetni czytelnicy, kreatywna kreatywność;) , zmiany  zero systematyczności;)
A w tym Nowym Roku Życzę sobie i Wam dużo pomysłów, kreatywności, cierpliwości i chęci ;)
Pozdrawiam Evka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz