wtorek, 16 grudnia 2014

Choinki z włóczki;)



Hej;)

Kolejne już choinki mam nadzieje, że jeszcze się Wam nie znudziły? ;) Jak widać na załączonych zdjęciach jest ich dużo ale to nie z pazerności;) Pierwsze dwie choinki robiłam owijając włóczkę na klej introligatorski ale po wyschnięciu zostawił mi przezroczysta powłokę co wyglądało nie ładnie. Kolejne choinki kleiłam na klej do tapet i wręcz byłam przekonana że klej się wsiąknie we włóczkę i nie zostawi powłoki ale się myliłam:( Powłoka została nie tak duża jak w przypadku kleju ale bardzo poszarpana co też nie wyglądało tak jak chciałam:( Trzecie choinki kleiłam, a raczej już krochmaliłam na cukier i wszystko by było super żeby włóczka nie zmieniła koloru, a cukier na czubku choinki się nie skrystalizował:( Przyznam, że opadły mi ręce i wszystko inne co możliwe;) Czwarte choinki bez entuzjazmu krochmaliłam w łudze ale wiedząc, że krochmal w dużych ilościach zostawia przezroczysta powlokę więc  wszystkie choinki po owinięciu włóczką delikatnie obsuszyłam ręcznikiem papierowym z nadmiaru ługi i wyszło! Tak jak chciałam;) 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz