sobota, 12 lipca 2014

Naszyjnik z podkładek;)

 Hej;)
Tak tak z podkładek;) Od razu pisze, iż to nie mój pomysł aczkolwiek nikt by się nie zdziwił jakbym na coś takiego wpadła hihi robiło się bardziej szalone rzeczy ;) hihi Jak to w życiu... coś z niczego;)
Naszyjnik zrobiłam z podkładek jak już wiadomo i wstążki;) Oczywiście czerwonej bo od jakiegoś czasu mam fazę na czerwień hihi Przyznam szczerze, że nie nosze naszyjników zrobiłam tylko o tak sobie bo do noszenia jest on za masywny i CIĘŻKI:( ale jako pasek hmmm hihi ja i moje mądre pomysły... norma hihi żeby nie było porostu od kilku miesięcy szukam mega czerwonego paska i jakoś nie mogę  znaleźć:( także się nie zdziwię jak... hihi
Koniec pisania konkrety;)

podkładki

 wstążka

Naszyjnik w całości ;)
 Wygląda całkiem bajerancko czyż nie? ;) tylko żeby nie te ponad 0,3 kg ciężaru... buuuu :( hihi


Naszyjnik zrobiłam z filmiku: