czwartek, 20 lutego 2014

Gadka motywacja

Drugi pisany post... nie nie to nie w moim stylu ale wracając do tematu posta będzie długo... Często słyszę od znajomych, że im to by się nie chciało "dłubać" wymyślać itp hym szczerze? Mi też się nie zawsze chce lub nie zawsze mam wenę czy pomysły ale staram się coś tworzyć kombinować rozwijać się ;)
Kwestia druga... talent. Niestety nie wszyscy posiadamy talenty manualne w tym ja;) staram się robić tak jak umiem czasami wychodzi czasami nie sami wiecie;)  to że nie umiecie nie oznacza ze nie umiecie;) wystarczy spróbować coś stworzyć czy wyjdzie czy nie mało ważne, ważne że się próbuje;) Żyjemy w czasach gdzie wszystko można kupić udekorować sobie dom na maxa wg schematów Ikea;) Nie przeczę, że mam coś do Ikea to co zainwestowałam w swoje skarby śmiało mogłabym kopić sobie parę fajnych dekoracji ;) ale czy nie fajnie coś zrobić samemu? Nie dość że mamy coś oryginalnego czego nikt nie ma;) to jeszcze te zachwyty znajomych hihi żeby nie było jestem skromna;)  Namawiam Was do kreatywności... dopóki jeszcze wiosny nie widać ;)