środa, 1 stycznia 2014

Motoryzacyjny obraz / Krok po Kroku

 Hej
W pierwszej kolejności musimy zdjąć obraz ze ściany ;)
Następnie sprytnie go"rozebrać" hihi

Robimy przymiarki czy nic nam nie będzie prześwitywać

Prześwituje? Zaklejamy kotka

 Podkład już mam teraz baza pod obrazek, ja użyłam flizeliny... jak szaleć to po całości ;)
Przymiarki po raz kolejny ;)
Ja jako pasjonatka samochodów wybrałam ulubione zdjęcie ulubionej marki ;)

Po przymiarkach wydało mi się jakoś "ubogo" i postanowiłam wykleić model autka;) malutkimi ozdobami do paznokci ;)



ażeby mój obraz był bardziej indywidualny nazwę modelu wykleiłam swoim charakterem pisma;)



kleiłam... i kleiłam...



 

...aż w końcu wykleiłam ;)

Teraz przyklejamy obrazek i parę kwiatków opcjonalnie...

Składamy ramki

sklejamy klejem na gorąco



i wieszamy ;)