sobota, 28 grudnia 2013

Organizer na lakiery itp. / Krok po Kroku



Potrzebujemy:
* odrobinę chęci
* minimum cierpliwości
* pudełko z odzysku ;)
* trochę materiału
* kawałek wstążki
* klej na gorąco lub inny 


To co? Robimy?
Pudełko wytnijcie na taką wysokość jak uważacie.
moje wygląda tak:

 Później szukamy materiału, wstążki i kleju;)



Teraz obklejamy pudełko...
Ja zaczynam od obklejenia pudełka paskiem materiału z tego względu, że mój materiał jest cienki i prześwitują napisy na pudełku. Właściwe klejenie zaczynam od  dolnej zewnętrznej krawędzi wszystkich boków, następnie wszystkie boki dolnych kątów w środku
TRIK

...żeby nasze pudełeczko miało miękką fakturę z zewnątrz między materiał podkładowy, a główny włożyłam waciki hihi
obklejone pudełko wygląda tak...


Ja do swojego dodałam wstawkę, żeby oddzielić np pilniczki;)



Ozdabiamy wstążeczką dookoła jakaś kokardka...
 i GOTOWE ;)
Zrobione? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz